Διαδικτυακά Μαθήματα στη Λέξη
Το φροντιστήριο δεν είναι ένας τόπος. Είναι ένας τρόπος, μια μέθοδος, μια διαδικασία μάθησης. Φυσικά είναι συνδεδεμένο με μια αίθουσα, μια «τάξη». Ωστόσο, η τάξη αυτή μπορεί πλέον, με τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα (πλατφόρμες e-learning/distance learning) και τα προσφερόμενα εργαλεία (διαδραστικοί πίνακες, κάμερες, γραφίδες), να παίρνει τη μορφή ψηφιακής αίθουσας, η οποία προσφέρει εξ αποστάσεως επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο για τη διεξαγωγή μαθημάτων ίδιας ποιότητας με τα δια ζώσης (αν όχι και υψηλότερης, σε ορισμένες περιπτώσεις).
Τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού μαθήματος
Στη Λέξη, οι διδάσκοντες είναι εκπαιδευμένοι για την οργάνωση και πραγματοποίηση διαδικτυακών και υβριδικών μαθημάτων (μαθήματα μεικτής σύνθεσης, στα οποία συμμετέχουν μαθητές τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως), ώστε να καλύπτονται οι (πάγιες ή έκτακτες) ανάγκες των μαθητών μας.
Εξατομικεύει τη διδασκαλία
Αξιοποιεί πολυμέσα
Ενεργοποιεί τις αισθήσεις
Αυξάνει τη συγκέντρωση
Περιορίζει την απόσπαση προσοχής στον χώρο
Βοηθάει στην κατανόηση
Υβριδικά μαθήματα μεικτής σύνθεσης
Τα υβριδικά (μεικτής σύνθεσης) μαθήματα διδάσκονται σε φυσικούς χώρους με χρήση ψηφιακών-τεχνολογικών μέσων: διαδραστικούς πίνακες, κάμερες υψηλής ανάλυσης, μικρόφωνα live streaming, γραφίδες, κ.λπ., που μετατρέπουν την αίθουσα σε studio, επιτρέποντας την ταυτόχρονη συμμετοχή μαθητών εξ αποστάσεως: όλοι οι συμμετέχοντες στο υβριδικό μάθημα έχουν οπτική και ακουστική επικοινωνία μεταξύ τους και με τον διδάσκοντα. Με τη δυνατότητα και υβριδικών μαθημάτων είναι εξαιρετικά δύσκολο κάποιος μαθητής να «χάσει μάθημα» λόγω αδυναμίας μετάβασης στη φυσική τάξη.
Τα υβριδικά (μεικτής σύνθεσης) μαθήματα διδάσκονται σε φυσικούς χώρους με χρήση ψηφιακών-τεχνολογικών μέσων: διαδραστικούς πίνακες, κάμερες υψηλής ανάλυσης, μικρόφωνα live streaming, γραφίδες, κ.λπ., που μετατρέπουν την αίθουσα σε studio, επιτρέποντας την ταυτόχρονη συμμετοχή μαθητών εξ αποστάσεως: όλοι οι συμμετέχοντες στο υβριδικό μάθημα έχουν οπτική και ακουστική επικοινωνία μεταξύ τους και με τον διδάσκοντα. Με τη δυνατότητα και υβριδικών μαθημάτων είναι εξαιρετικά δύσκολο κάποιος μαθητής να «χάσει μάθημα» λόγω αδυναμίας μετάβασης στη φυσική τάξη.
Τα διαδικτυακά ή τα υβριδικά μαθήματα μειονεκτούν έναντι των δια ζώσης;
Τα αμιγώς διαδικτυακά ή τα υβριδικά μαθήματα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ένας τρόπος διδασκαλίας, με τον οποίο αναγκαστικά κάποιος συμβιβάζεται για ποικίλους προσωπικούς ή αντικειμενικούς λόγους· ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μια υποδεέστερη μορφή μαθήματος (όπως αποδείχτηκε και την περίοδο της καραντίνας, εξαιτίας της πανδημίας, όταν πανελλαδικώς αρίστευσαν μαθητές που έκαναν ΜΟΝΟ διαδικτυακά εξ αποστάσεως μαθήματα!). ΕΙΝΑΙ ένας διαφορετικός/εναλλακτικός τρόπος συμμετοχής των μαθητών στην τάξη, το ίδιο αποτελεσματικός με τη δια ζώσης συμμετοχή