Λατινικά
Η λατινική γλώσσα ως γέφυρα με τον υπόλοιπο κόσμο
Η υψηλή επίδοση στο μάθημα των Λατινικών επιδιώκεται μέσω της μεθοδικής διδασκαλίας των διδασκόμενων κειμένων σε κάθε επίπεδο εξέτασής του (μορφοσυντακτικό, λεξιλογικό κλπ.) και μέσω της έγκαιρης (από τη Β’ Λυκείου) εκμάθησής τους, κάτι που επιτρέπει πολλές και ποικίλης μορφής επαναλήψεις.
Η διδασκαλία των συντακτικών φαινομένων, μάλιστα, είναι «δια-γλωσσική», καθώς είτε αξιοποιούνται ήδη κατακτημένες γνώσεις πάνω στα αντίστοιχα συντακτικά φαινόμενα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας είτε διδάσκονται παράλληλα, συμβάλλοντας με αυτόν τρόπο στην κατανόηση και τη συνειδητοποίηση των αντιστοιχιών τους. Έτσι, οι δύο γλώσσες αλληλοτροφοδοτούνται μεταγνωστικά, με αποτέλεσμα οι μαθητές να νιώθουν δημιουργικοί και να γίνεται ευκολότερη η εμπέδωσή τους.